سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه درس هایی از قرآن - حجت الاسلام قرائتی
در این وبلاگ جواب سوالات درسهایی از قرآن به طور کامل و مستمر گذاشته می شود.

با سلام

افراد زیادی وجود دارند که دلشان می خواهد از طریق سایت آقای قرائتی در مسابقات درسهایی از قرآن شرکت کنند امّا در اینکار عاجزند و از طریق پیامک اقدام می کنند . شما در این پست می توانید راه حلّ کامل استفاده از سایت آقای قرائتی را بدانید  .


مزایای استفاده از سایت به جای پیامک :

1 )هزینه کمتری دارد.

2 )سرعت بیشتری دارد.

3 )  مانند یک حساب بانکی است. یعنی شما می توانید مجموع کامل امتیازات کسب شده و کسب نشده را بدانید.می توانید اطلاعات بسیار دیگری را از مسابقاتتان بدانید.

راه حلّ استفاده از سایت:

 از طریق کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت  حجت الاسلام و المسلمین آقای قرائتی می شوید :

http://www.gharaati.ir

در منو (نوار) بالا انواع قسمت های سایت را ملاحظه می نمایید ؛که به این شکل است:

سایت آقای قرائتی

 

روی گزینه مسابقات که با فلش در عکس مشخص شده کلیک کنید؛ شما می توانید به طور مستقیم وارد این قسمت شوید؛ برای اینکار روی لینک زیر کلیک کنید :

 

عکس سایت اقای قرائتی

روی گزینه « عضویّت » کلیک کنید. ( با فلش در عکس بالا نشان داده شده است).روی آن کلیک کنید . برای سهولت بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.gharaati.ir/quiz/index.php?pg=register

عکس سایت آقای قرائتی

با تکمیل فرم شما در سایت آقای قرائتی ثبت نام کرده اید و می توانید به راحتی در مسابقات شرکت کنید؛ اگر سوال یا مطلب دیگری بود به خودم عرض کنید تا برای شما حل کنیم.

{با تشکـّـــــــــر}


[ یادداشت ثابت - جمعه 93/2/20 ] [ 11:55 صبح ] [ علیرضا حسنی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

با سلام به تمامی دوستان.... این وبلاگ جهت ارائه جواب مسابقات درسهایی از قرآن پخش شده شبکه یک با حضور گرانقدر استاد قرائتی ، ساخته شده است. جواب های مسابقات دو یا سه روز پس از پخش برنامه از تلویزیون گذاشته می شود. شما برای شرکت در مسابقه درسهایی از قرآن می توانید از طریق سایت www.gharaati.ir یا شماره پیامک ۳۰۰۰۱۱۴ استفاده نمایید. این وبلاگ راهی برای شماست ت جواب این مسابقات را کامل بدانید ؛ اگر سوالی را در سایت جواب دادید و امتیازش را نگرفتید در نظرات به من اعلام کنید///متشکر.... علیرضا حسنی
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 18996